Известие

Collapse
No announcement yet.

Спря да работи клапата за въздуха в купето.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спря да работи клапата за въздуха в купето.

    Спря да работи клапата за въздуха в купето. Alfa Romeo 145'97 с климатик. От известно време като натисна копчето да върти въздуха само в купето се чуваха сранни пукания откъм жапката, но така или иначе сменяше въздуха и вдигаше респективно оборотите на вентилатора. Сега обаче колкото и пъти да натисна копчето лампичката му светва но промяна няма. А на всичкото отгоре май е спряла клапата в затворено положение защото яко се изпотявят стъклата. Ако някои е имал този проблем моля, да помогне.
    <145 1,6 TS 16V '97><MiTo 1,4 TB Distinctive '09>

  • #2
    За първо време за да не ти се потят джамовете, махаш кората под чистачките, клапата ти е от страната на джабката, под филтъра ти е клапата, и ръчно я връщаш в отворено положение. И моята е заседнала, но не съм търсил решение на проблема, просто си я държа само на външен въздух. Колегите ако имат съвети да помогнат.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от boby_ss Покажи съобщение
      Спря да работи клапата за въздуха в купето. Alfa Romeo 145'97 с климатик. От известно време като натисна копчето да върти въздуха само в купето се чуваха сранни пукания откъм жапката, но така или иначе сменяше въздуха и вдигаше респективно оборотите на вентилатора. Сега обаче колкото и пъти да натисна копчето лампичката му светва но промяна няма. А на всичкото отгоре май е спряла клапата в затворено положение защото яко се изпотявят стъклата. Ако някои е имал този проблем моля, да помогне.
      Миналата зима и аз го имах тоз проблем.Беше ми блокирало моторчето на клапата.Лошото е ,че всичките зъбни колела(в механизма)са пластмасови и много лесно се чупят.Вероятно и при теб е станало така.Механизма е малко по-малък от цигарена кутия и седи от дясната страна на турбината,зад жабката.Сменя се доста трудно,но по-лошото е,че не се намира.Освен това има два вида-от климатик и климатроник,разликата е в управлението.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от FuckIt Покажи съобщение
        За първо време за да не ти се потят джамовете, махаш кората под чистачките, клапата ти е от страната на джабката, под филтъра ти е клапата, и ръчно я връщаш в отворено положение. И моята е заседнала, но не съм търсил решение на проблема, просто си я държа само на външен въздух. Колегите ако имат съвети да помогнат.
        Ако направиш това със сигурност ще счупиш механизма и после нов.

        Comment


        • #5
          При мен пък моторчето счупи механизма ,защото когато дам контакт винаги започва да работи ! Ако някой знае къде е проблема да каже ? За да го изкарам махнах цялото табло като започнах от пластмасите между двете седалки
          Alfa Romeo 145 1.6 8V Boxer
          Alfa Romeo 147 2.0TS 16v V2I DISTINCTIVE

          Comment


          • #6
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=13724
            sigpic33201
            930 Quattroporte

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от BaiJedi Покажи съобщение
              Аз не видях нищо полезно в тая тема-самото моторче е непрекъснато под напрежение и не може да изгори,но редуктора и управлението го спират.Отделно където според специалисти трябва да се помогне "ръчно" на клапата и става мазало.

              Comment


              • #8
                Извинявам се! Не обърнах внимание,че линка даден от tonov вече не работи. Имаше много изчерпателна информация по този въпрос.
                sigpic33201
                930 Quattroporte

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от BaiJedi Покажи съобщение
                  Извинявам се! Не обърнах внимание,че линка даден от tonov вече не работи. Имаше много изчерпателна информация по този въпрос.
                  Казвал съм го във всички теми писани по въпроса-НЕ напъвайте клапата ръчно.На мен ми се наложи да разглобя цялото табло-буквално(е...освен това исках да видя как се разглабя таблото,но...луд умора нема),но за пореден път казвам,че не това е проблема-механизма се намира много трудно и не е евтин.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BaiJedi Покажи съобщение
                    Извинявам се! Не обърнах внимание,че линка даден от tonov вече не работи. Имаше много изчерпателна информация по този въпрос.
                    Ето я темата:
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EA%EB%E0%EF%E0

                    След хакването на форума линковете отпреди това не бачкат
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      пусни снимки

                      Comment

                      Working...
                      X